tisdag 28 september

jag är irriterad, för att bloggen är knas! kan inte ladda upp bilder (fortfarande!!) och nu syns inte headern heller, iaf inte för mig...

menmen skola idag, gick upp och fixade mig, gick till bussen, mötte robin i stan, tog bussen till skolan med honom. började med svenska, sen idrott sen arbetsmiljö och säkerhet. slutade egentligen tolv idag men eftersom det kom utbytesstudenter från indien var vi tvugna att vara där och mingla.. typ ;) och det skulle börja vid tre..

så jag åkte till mammas jobb så gick vi till akademihotellet där jag kommer ha praktik med början nästa vecka. det verkar bra, ska börja på tisdag med att städa börjar 9 slutar 2 så det blir skönt!

sen gick vi och tog en liten fika!

mötte upp brudarna från klassen och vandrade runt lite på stan innan vi åkte tillbaka till skolan. först skulle rekorn och lärarna hålla tal och jaa.. deras engelska skrattade vi åt, "bekås" "skool" "välkomm"  uttala orden som jag skrivit dom så förstår ni hur det lät.;)

ja sen gick vi ut i en sal där det fanns godis, chips, dricka och lite mat.. men vi stannade inte så länge.

och nu är jag hemma!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0