onsdag 29 september

skön dag idag! hade samhällskunskap och sen projekt och företagande då vi hade prov, det kändes som att det gick bra! och sen.. var dagen slut ;)  klockan var nog inte mer än halv tolv då. så jag åkte ner på stan med Jacqueline, Jossan och Madde, gick och käkade donken hehe.. sen gick vi runt på stan ett bra tag mycket trevligt!

jag och Madde följde med Jacqueline för hon tog ett impulsbeslut att klippa sig, det blev skitsnyggt! hon noppade ögonbrynen också och det vart fan lika snyggt det också!

så jag beställde en tid åt mig själv imorgon ;) då har vi bara en lektion dessutom har vi prov då så vi kommer sluta när vi är klara! så det blir ner på stan med tjejerna imorgon också, vi ska ta en fika för att fira lilla jag som fyller år på fredag!

hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0