onsdag

åhåå den här veckan går snabbt! vaknade imorse, hade ont i huvudet och i halsen, så ont så jag mådde illa! men, kort dag + skolfoto så jag gick ändå, duktigt va ;)

så kom till skolan, hade samhäll i 35 minuter så fick vi tjugo minuter innan fotot att fixa till oss lite, först ville han inte släppa oss tidigare så säger

jag: men jag skulle behöva platta håret...
han: va?! kunde du inte ha tvättat håret innan?


haha bra där ;) men vi fick gå iaf, först var det porträttfoto, får se hur det blev, har blivit bra på ett enda och det var i nian... sen var det gruppfoto, fick sitta ner blää.. har alltid fått stå;  mittersta raden, tvåa eller trea från höger haha. men har aldrig velat sitta ner, så det får vi verkligen se hur det blev!

hade sen projekt och företagande, men hon sa bara vad vi skulle plugga på till provet nästa vecka så fick vi gå sen!

och nu är jag hemma!
hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: L O V I S A - följ min blogg

fin blogg. :)

2010-09-22 @ 15:14:47
URL: http://lovisasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0