onsdag

sov dåligt, sov bara två timmar tror jag, vilket resulterade i att jag gick upp en halvtimme innan bussen kom, inte så smart ;)

skolan blev snabbt avklarad iaf, och imorgon är jag ledig, eller min lärare skulle på kurs så vi fick en hemuppgift som sa vara klar nästa vecka tror jag det var, såå då är jag väl typ ledig? slipper åka till skolan iaf ;)


åkte ner på stan och gick runt lite med Jacqueline,Robbin och Sofie för robbin skulle gå och kolla så att hans tungpiercing hade läkt ordentligt, och det hade den så han ska dit om en vecka och byta stav, ååh jag vill också!

åkte hem vid halv fyra eller något sånt och var en liten stund med alva, är hemma själv nu för resten av familjen är på min syrras ridning och kollar., dom kommer hem med pizza sen mums!

idol ikväll roligt roligt, sen ska jag fortsätta kolla på män som hatar kvinnor, som jag började se igår men inte såg klart.

vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0