notting hill

går på trean just nu, mysig film som jag inte har sett på länge! när den är slut ska jag och robin se remeber me.. eller ja.. det är min plan iaf haha ;)

imorgon är det söndag oh fy! för då blir det måndag, och jag orkar inte skolan.. iofs slutar jag härligt tidigt!

måndag 8.30 - 13.55
tisdag 08.30 - 11.50
onsdag 08.30 - 11.30
torsdag 10.10 - 11.50
fredag 10.35 - 14.05

så jag ska inte klaga, inte alls. det är bara att behöva gå upp kvart i sju mån-ons precis i början av veckan... - plus att jag sover så dåligt - som är det jobbiga... menmen om mindre än två veckor fyller jag år.. iaf något att se fram emot! dessutom har vi studiedag då!


ska fortsätta kolla på notting hill nu.
puss

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

Hejsan, hur mår du idag? :) Kolla gärna in bloggen min och säg vad du tycker om min outfit :D

2010-09-19 @ 12:28:08
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0