lördag!

haha det blev lite senare än jag hade tänkt mig igår, halv elva blev jag upphämtad ;)

vi kollade lite på en film som heter the last castle tror jag, men jag somnade efter halva, ovanlig huh? ;)

jag vaknade halv tolv idag av att det var helt stopp i näsan och kunde inte andas, fick lite panik där... men ja det löste sig så fort jag satte mig upp hehe. Robin vaknade en halvtimme senare. då blev det frukost och robin välte såklart ut en skål med chokladflingor och mjölk i sängen! vi tittade klart på filmen och den var väldigt bra, förutom slutet!

klockan fem kommer det gäster hit eftersom Robins mamma har fyllt år då blir det tacos; gud va gott!

ajuste ska lägga ut receptet på nougatkakan också, den var god men man blev väldigt mätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0