lördag.

skrev inget igår för jag och robin tog en dag utan dator ;)
men iaf.. slutade runt tre igår, gick hem och packade ihop dator, kläder mm. och åkte ner på stan för att träffa robin. Han kom med Elias och Erik för dom tar samma buss, så vi satte oss och åt medans vi väntade på bussen, så kom även Gustis och Rebecca som även dom tar samma buss.

så vi gick på bussen och ja, det var en rolig bussresa haha!

kom hit till robin, kollade lite på tv och åt mat. sen somnade robin vid sju ungefär och jag skulle väcka honom till Idol men jag somnade också haha ;) vaknade upp när det var en kvart kvar på idol men vad ska man göra ;)

vi kollade på två skräckfilmer.. kommer dock inte ihåg vad dom heter men ja den första var bra och den andra var dålig.. sen la vi oss i sängen och kollade på letters to juliet innan vi somnade!

blev väckta runt tolv idag så nu har vi kollat på prince of persia och den var riktigt bra!

snart ska jag och älsklingen kolla på mer film så vi hörs kanske senare.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0