gårdagen

kom till linda vid fem ungefär, började med pizzan, den blev riktigt god måste jag säga, när vi ätit klart kom resten av tjejerna och de började göra i ordning sin pizza.. satte oss i vardagsrummet med musik och körde "jag har aldrig" haha klassiker ;)

Drog vidare till gustav där killarna var, där det också spelades musik, dock blev vi inte kvar där längre än en halvtimme ungefär..så vi gick till stan allihopa, tror att 3 av oss försvann där ;)

vi gick till ett avskilt ställe och all festlust försvann, iaf för mig tråkigt nog, men vi satt där och inget hände, vi hade väl 7 olika förslag på saker att göra men kunde inte enas så jag och robin drog faktiskt hem tråkigt nog.. men jag hoppas att de andra hade roligare se iaf!

så kvällen började bra iaf ;)

vaknade tidigt idag, kollade på film. Robin blev hämtad för en timme sen.
ska träffa linda senare och få min kamera som jag lämnade där igår.. bilder kommer upp de närmsta dagarna.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Fin blogg kolla gjärna min. :-)

2010-09-12 @ 15:22:12
URL: http://saraalbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0