sådärja!

äntligen kan jag säga att jag gjorde något annat på eftermiddagen än att vara hemma och kolla på tv!
åkte ner på stan och mötte johanna som också skulle med, så gick vi runt och väntade på killarna. när dom kom så gick vi och åt på burger king och sen tog vi bussen till buttericks där vi var ett bra tag, jag köpte iaf ett par vampyrtänder och blodkapslar, men inga såna där gummitänder som går över hela käften, nä det blev lite dyrare som bara var två som man sätter fast på valfria tänder. kändes lite "verkligare"" ;)

någon gång under nästa vecka får ni bild på hela outfiten :)

sen åkte vi tillbaka till stan och jag stod med älsklingen och väntade med honom på hans buss, sen gick jag till min buss som kom 2 minuter senare!

och nu är jag hemma, och kollar på tv haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0