med dig är jag lycklig

jag kommer ihåg första dagen vi träffades, 2 december 2008.. egentligen skulle jag ha åkt hem men blev övertalad att stanna kvar eftersom "2 snygga killar" skulle komma.. mötte honom iaf den där decembernatten och var fast från första stund. Märkte att han kollade på mig hela tiden, men visste inte varför, men så var det, hela tiden såg vi bara varandra. vi gick in på burger king och han la handen mot min rygg när jag skulle gå in.. sen innan jag skulle åka hem gick vi och köpte godis och medans martin plockade sitt så la han armen om mig.
jag visste inte vad jag skulle göra så jag stod bara där som ett fån med händerna i fickorna ;) han tog iaf mitt nummer och så fort jag satt mig på min buss vibrerar mobilen "vad söt du var <3" satt och log hela vägen hem.. vi sågs varje dag resten av den veckan.

ja så började det kommer ihåg så himla mycket. första kyssen var på varma gubben helt underbart..
men trodde att han skulle playa mig, och ja han hade ju faktiskt flickvän fick jag reda på, fast dom hade bara träffats typ 3 ggr.. efter många om och men så tog det ju slut iaf, för hon hade haft en ny kille i tre veckor haha. sen den 19 januari blev det vi, på riktigt. äkta kärlek.

och vi har gått igenom allt möjligt dåligt och bra men klarat det tillsammans. inget gör mig lyckligare än att få ha just honom så pojkvän, att varje natt få höra att "jag älskar dig" tillochmed bråken, inte just dom men stunden då allt blir bra igen. att få ligga bakom och hålla om honom när vi ska sova, känna värme och närhet.
han gör mig lycklig och jag älskar honom.





Kommentarer
Postat av: Elina

Vad gulligt!:3

2010-10-15 @ 07:02:01
URL: http://elinasondell.blogg.se/
Postat av: martina

haha nee vad gulligt :)

2010-10-17 @ 22:54:51
URL: http://martinaaronssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0