jag ska plugga, snart

ska bara kolla lite på tv, och gå ut med alva, och fota lite först, det kommer bli plugg en timme ikväll haha! ;)

måste bara skriva en sak, som inte är intressant egentligen.. men i högstadiet var vi ett gäng tjejer som brukade umgås, visst vi var inte tighta bästa vänner men väldigt bra kompisar, som jag såg det iaf.. och i 7an när jag fyllde år så bjöd jag hem alla på en skräckifilms kväll hemma hos mig. och ja det körde vi på de två andra åren också, och även lite andra gånger bara för att det var så himla roligt!

men nu sen vi slutade är inte jag med längre, kanske för att dom egentligen tyckte jag var tråkig? kanske för att jag har pojkvän? kanske för att vi inte ses som förut?

men ingen frågar längre om jag vill vara med, det känns faktiskt lite när jag läser på blogg eller facebook att "helgen var så himla rolig" "skräckfilmerna var sjukt läskiga" "bio i helgen"

ja jag är med min pojkvän på helgerna för att det bara är då vi ses, men om någon skulle fråga om jag ville vara med och se två skräckisar nästa fredagkväll skulle jag försöka se till så att det går,

menmen ;) jag är inte sur, herregud verkligen inte! tycker det känns lite tråkigt bara, jag saknar er tjejer.

det här måste ha varit första oktober i åttan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0