18 oktober

försov mig lite imorse men jag hann! :D mötte robin vid bussen i stan så vi åkte tillsammans till skolan, hade svenska och samhällskunskap, har prov på måndag, ett stort häfte om politik att plugga på i veckan då.. som om det inte var jobbigt ändå!

slutade sen, det gjorde robin också så det blev en lunch på burger king, gott var det! sen skulle han hem och jag med, så det blev att sätta sig på bussen hem och nu är jag hemma!

har extremt ont i handleden idag, och har ont i bihålorna också.. när jag äntligen har blivit av med förkylningen kommer väl något annat istället!

aja har inget intressant att säga, som vanligt då hehe menmen skriver snart igen ska ni se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0