12 oktober

rätt skön dag idag måste jag säga!

började med att jag och mamma tog bussen till akademiska sjukhuset för min magnetröntgen av handleden.. jag tänkte att det skulle gå fort, insåg rätt snart att så var inte alls fallet för när man gör en magnetröntgen så får man ju ligga i en sån här apparat



så jag fick klä av mig nästan allt och sätta på mig en sån där vit lång skjorta typ.. sen fick jag lägga mig på bänken (som på bilden) så låste dom fast min handled i en liten ställning så dom visste vart det skulle strålas.. så fick jag sätta i öronproppar sen fick jag hörlurar och jag sa att jag kunde lyssna på rix fm... jag skulle ju ligga där länge...

okej så skickades jag in i den där tunneln, och eftersom jag har klaustrofobi var det inte en rolig upplevelse alls, där skulle jag ligga i 40 minuter helt blickstilla.. inte ens rix fm blev det utan någon tråkig pratkanal.. så jag låg där och hyperventilerade och grät lite för mig själv. ;)

jaja.. sen vart de ungdomsmottagningen det gick rätt snabbt!

sen skulle jag till praktiken men behövde inte komma dit så jag gick med robin och köpte lunch på subway innan han skulle till skolan och jag skulle hem!

det var min dag hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Viktorias dagbok

Fin blogg du har :)

hur mår du idag?



Kram

2010-10-12 @ 14:18:22
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0