typ sjuk?

känner mig inte riktigt frisk alltså, orkar inget känns det som, tung i huvudet och ont när jag tar djupa andetag. myspys!

om jag inte tyckte att det är så himla långtråkigt att bada skulle jag lätta ta ett bad, men får bli duschen istället! jag tror jag har en ansiktsmask som jag funderar på att använda, kanske måla naglar och lite sånt så jag känner mig fräsch, ska åka till värmen i 20 minuter någon dag också.. visst jag behöver inte vara superbrun, men lite fräsch sådär, jag ser så.. blek ut annars ;)

måste lägga i en toning i håret någon dag snart också!

nu blir det duschen
puss

Kommentarer
Postat av: lina

snygg header :D

2010-11-08 @ 20:56:51
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0