sjukhusbesöket.

okej ska försöka göra den här historien så kort som möjligt så iaf någon orkar läsa ;)

bröt handleden i januari år 2006, alltså snart 5 år sedan. har haft ont i handleden efteråt och har gjort väligt många besök på sjukhuset utan något resultat alls, tillslut fick jag komma till handkirurgen men inte ens där gjorde dom något, jag skulle "växa ifrån det onda" då kan man ju tycka att jag borde ha gjort det på 4 år eftersom jag inte växer längre?

men eftersom jag inte klarar av att öppna en flaska med skruvkork så fortsatte vi pusha på sjukhuset. det tog ett år sen fick jag gå på magnetrötgen (som jag skrev om för några veckor sen) och ja där fick jag ju resultatet att jag faktiskt har en skada i min handled.


idag skulle jag tillbaka till handkirurgen igen för att prata om vad jag kan göra åt saken!

tydligen så är det en bit brosk som ska sitta mellan underarmsbenet och handledsbenet som har lossat eller gått sönder, eller det var vad hon trodde, det syntes inte riktigt på röntgenbilden.. plus att några ligament har gått sönder.. jag ska iaf på en såkallad titthålsoperation vad jag förstår som gör dom små hål och för in en pytteliten kamera för att se hur det ser ut därinne, om det är lossat eller sönder på kanterna så kommer det sys fast igen.. äh jag förstod inte riktigt, hon pratade om något som skulle vara som en studsmatta men att "min" möjligtvis inte var så spänd som det skulle... haha jag fattade inte riktigt.. ;)

men ska som sagt göra den där lilla operationen och möjligtvis laga det där..

så var det med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0