dåligt slut.

ska snart sova, är rätt trött eftersom att jag sov väldigt dåligt inatt.

är på lite dåligt humör. kom på att jag har ett prov på måndag och har inte pluggat ett skit, sen om typ 2 veckor ska vi vara klara med ett stort arbete om en hotellkedja (3 om man vill ha bättre än G) och jag har inte ens börjat, är skitstressad hela tiden, såg fram emot att få åka iväg en dag i slutet av novmber för att komma bort från allt som stressar mig här, men det blir inte av.. fast jag är väl inte så förvånad egentligen... det brukar alltid bli så för mig, planerar något men sen av någon anledning blir det ändå inte så.

nä inget bra slut på den här dagen helt enkelt, så vad ska jag göra nu? plugga? om jag inte gör det nu kommer jag sitta med allt på söndagkväll, som vanligt. ska plocka upp dom där böckerna nu och se hur mycket det är och vad jag kan...

godnatt på er, vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0