dags att skärpa sig!

eftersom jag aldrig köper ett gymkort, (jag skulle ändå aldrig orka ta mig till gymmet) och inte har lust att jogga i regn, snö, stekande värme osv.. och inte längre kan dansa, så har jag kommit på en lösning, träning hemma! jag skulle vilja hänga upp en boxningssäck någonstans men jag tror inte att mamma och pappa skulle gå med på det ;)

men jag har kollat lite och kommit fram till vad jag vill ha!

CASALL EXERCISE WHEEL DOU
Träningsutrustning/CASALL EXERCISE WHEEL DOU från stadium.se


japp en sån här, man tränar mage rygg och armar, perfekt! kostar bara 149 kr så det är ju super!


ja vem vill inte se ut sådär ;)

Kommentarer
Postat av: siri :)<333

Hejhej! Fin blogg :) Hur mår du? Vad har du gjort idag? //Http://nollnollans.blogg.se <3

2010-11-03 @ 19:11:47
URL: http://nollnollans.blogg.se/
Postat av: brander

har en liknande grej jag, jääävla träningsverk man får haha !

2010-11-03 @ 19:43:24
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0