30 november

sov riktigt bra inatt, skaffade mig en sån där madrass som formar sig efter kroppen, vaknade utan ryggont så det lär ju funka ;) även robin sov bra tror jag..

kom iaf upp i tid och åkte till skolan, hade svenska och idrott, sen skulle vi haft arbetsmiljö och säkerhet men läraren kom inte på en halvtimme så alla åkte..
gick på stan en liten stund, kikade på lite vill ha kläder hehe.. gick till mammas jobb och vi åkte till fågelsången (ett café här i uppsala) sen vidare mot sjukhuset för beskedet om min handled, men det tar jag och berättar om i ett eget inlägg, kan bli lite långt annars ;)

kom hem för ca en halvtimme sen iaf, pratade med robin i telefon på bussen hem, känns konstigt att han inte ligger bredvid mig i sängen just nu.. men jag hoppas att han kommer igen på torsdag!

imorgon slutar jag halv två, då dra jag, Jossan och Madde ner på stan för julklappsjakt + lite saker till oss själva förhoppningsvis hehe ;)

vad kan man köpa i julklapp till:

mamma?
pappa?
pojkvän?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!

Jag går just nu en fotokurs och håller på med mitt slutprojekt. Mitt projekt är att göra porträtt av olika komiker. Just nu har jag lite problem att välja vilken bild på Josefin Johansson jag ska välja. Så jag skulle vilja be dig att titta in och rösta på din favoritbild.



Förlåt för denna formen av kommentar men kan verkligen inte bestämma mig och är därför i behov av andras åsikter...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0