15 november

uhuu sov riktigt dåligt inatt, jag sov men var samtidigt vaken? sjukt konstigt men jag var på något sätt mittemellan vaken och sovande, obehagligt! så var riktigt trött imorse.. men kom iväg till skolan iaf ;)

kollade klart på frankenstein på svenskan, kollade på filmer om miljön på samhäll, åt rivna morötter med currydressing till lunch (fanns inget annat gott) sen var det prov och jag fixade det! var helt säker på allt konstigt nog.. för blev det något plugg igår njaa...

så det kändes skitbra, när jag slutade så snöade det så in i h*lvete men det var bara att dra upp luvan och gå ut. som tur var så behövde jag bara vänta 1 minut i stan innan bussen hem till mig kom.

men när jag kom hem hade jag inga hemnycklar och ingen var hemma! så jag fick traska iväg till syrrans skola och hämta hennes nycklar, *suck*

jaja hörs om ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0