på det femte gäller det, på det sjätte smäller det

engelska nationella idag, jag hatar läs och hörförståelse -.- vet inte om det gick bra eller inte, det återstår att se ;)
efter några timmars tortyr med engelskan var det dags för lunch och därefter guidningen genom uppsala det gick ganska snabbt och var inga problem, eftersom min klass är som den är hade man lika gärna kunnat stå och helt plötsligt börja prata om k*kar istället, så mycket lyssnar folk hahaha men det gick ju bra, slutade halv tre.
var på stan med jessica, köpte två tröjor och hårfärg, nu orkar jag inte försöka ljusa upp det längre, så ju blir det brunt, till min frisör: pengarna tillbaka tack?!

visar tröjorna senare ikväll troligtvis :)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0