"god" morgon

godmorgon :)

eller, dagen kunde ha börjat bättre, vaknade klockan nio av att det spelades väldigt hög musik någonstans ifrån.. då var det en skola som ligger en liten bit bort som dunkade på för fullt. jag gick på skolan i sexan och då hade vi en dag då alla klasser samlades ute och en idrottslärare stog på ett tak och gjorde massa rörelser man skulle följa efter då hade vi också hög musik på. så jag misstänker att det kanske var det som hände idag... men dom borde f*n tänka på folk som vill sova! tur att pappa inte jobbar natt den här veckan då hade det inte varit roligt haha...

sitter och kollar på våra bästa år, som jag inte har sett på några månader, ändå hänger jag med i vad som händer, snacka om ett långdraget program! ;)


idag blir det stan och shopping! det blir nog kul, behöver lite sommarkläder! ska hoppa in i duschen snart med rakhyveln och hårinpackningen beredda :)

hej så länge <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg! :)

2010-05-31 @ 16:58:53
URL: http://foreversoffandchill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0