alla njuter av värmen, förutom jag

ja det stämmer, men det är endast för att jag är extremt förkyld och har sprängande huvudvärk. jag var inte i skolan idag heller, utan igår när böördi stängdes så åkte jag och robin hem till honom, jag tog en dusch och sen kollade vi lite på film, vi somnade runt halv fem och vaknade åtta, gick då och värmde lite mat, kollade på wipeout och sen på en till film innan vi myste och sen somnade ;)
eftersom ingen av oss skulle till skolan idag sov vi till tio hur skönt som helst! eftersom jag skulle till akkis kvart i två var jag tvungen att ta bussen från min älskling redan vid 12, med tanke på vad som hände på akkis hade jag hellre stannat kvar hos honom!, det hände nämligen ingenting, läkaren klämde lite på min handled och ställde några frågor sen sa han, vi bokar in en tid för rötgen hejdå.
jag trodde att jag skulle få röntga idag, men icke -.-
efter läkarbesöket blev det en fika med mamma innan jag åkte hem, mötte upp alva en kortis också :)
nu är det mat, det känner jag på lukten!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0