uppdatering.

här kommer en liten uppdatering av min helg, i fredags fyllde min lillasyster år, det firades med att äta på resturang på kvällen, vi åt på koh phangan som är en väldigt annorlunda thairestaurang. Men den var väldigt häftig, det var ganska mörkt överallt men med massa ljusslingor, uv-lampor och neonljus. Ungefär var fyrtionde minut slocknade alla lampor och det började låta som att det åskade och blixtrade. Jag åt kyckling i jordnötssås och till efterrätt en passionsfrukt cheescake med glass och frukter det var riktigt gott! Robin var också med och han åt något riktigt starkt, jag tror det var fläskkött? och han åt en bananasplitt till efterrätt, hans kommentar "jag tror inte att jag har ätit så där god mat förut"
koh phangan finns även i sthlm, skulle rekommendera er starkt att äta på den här restaurangen!
igår var det lördag, då sov vi bort nästan hela dagen för att vara ärlig haha menmen sånt händer.
idag är det söndag och sommartid! det känns alltid lite konstigt att ställa om klockan.. farfar kom hit och fikade en liten stund och lisa fick sin present av honom också..
jag och älsklingen ska äta på en restaurang idag också, med alva och martin.. det var tänkt att dom skulle ta bussen hit vid fem, kvart över fem smsar jag och frågar om dom sitter på bussen.. deras svar: nej vi tar bussen vid fem
haha dom hade missat att ställa om tiden.. men nu är dom pågång iaf :D
vad har ni gjort i helgen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0