träning och tvkväll!

YES! fick mvg på det praktiska i kallköket, och kommer även få mvg som slutbetyg i ämnet, fy f*n vad skönt! :D
jag struntar i om jag skryter nu för när jag gick i 8an-9an låg jag alltid på g. i nian gick jag ut med 1 mvg, 7 vg och resten g tror jag.. speciellt i nian sket jag i skolan, eftersom att jag bodde så himla nära hände det ofta att jag gick hem istället för att gå på dom där två lektionerna efter lunch.
nu har jag ändå tagit tag i skolan och gör något som jag vill och tycker är roligt, därför blev jag väldigt stolt över mig själv att jag faktiskt lyckades få högsta betyg.
skitsamma, efter skolan gick jag och jessica till friskis och svettis som ligger precis vid våran skola och gymmade en timme, herregud vad skönt det var! sen jag slutade dansa har jag inte tränat, inte ens idrotten i skolan har jag ägnat mycket tid åt och det var ju ett år sen nu..
när jag tänkte på det och att jag röker trodde jag att jag skulle vara död efter 5 minuter men det gick ju jättebra faktiskt, nu ska jag ta tag i det här och skaffa mig det där förbannade gymkortet!
ikväll är det dating in the dark och desperata hemmafruar *älska*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0