onsdag 24 mars

skolan va chill idag, som sista lektion skulle vi ha idrott men vår lärare hade glömt det haha så vi skulle ta en promenad från skolan till stan, det tar väl ungefär tjugo minuter att gå. De flesta tog bussen. men inte jag, jessica och jesper.. vi gick faktiskt :)
min lillasyster fyller år på fredag så jag köpte två presenter till henne också. sen köpte jag och jessica kulglass.. polkagris och melon gud vad gott!
funderar på att färga håret ikväll vi får se om jag vågar.. imorgon är det tatuering, vi får se om det blir av min mamma är helt emot det nu tydligen haha och jag vet inte ens om pappa vet ngt.. men jag kommer göra sålänge mamma inte säger att hon ska anmäla tatueraren... men vi får se helt enkelt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0