måndag 22 mars

hejhej!
igår söndag.. Robin blev väldigt sjuk, eller han fick riktigt ont i halsen och mot slutet av kvällen kunde han knappt svälja eller prata så jag tyckte riktigt synd om min älskling.. Jag stannade hemma de första lektionerna idag för att ta hand om honom tills hans mamma kunde komma vid halv två ungefär. så jag gick på svenskan och engelskan medans min baby åkte till vårdcentralen.
efter skolan var jag och Jacqueline i stan, åt på burger king och kollade runt i affärer. jag fick med mig ett par leggings från bikbok!
imorgon slutar vi halv två, då ska jag och jessica gymma, det känns riktigt bra, det börjar bli dags nu!
jag var inne på http://bunnys.se/ och hon ställde en fråga om vad man var mest nöjd med på sig själv..
jag funderade ett tag men måste nog svara mina ögon, dom är stora och blåa..
ni kan ju ignorera mina ögonfransar på denna bild haha
vad är ni mest nöjda över på eran kropp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0