jobbig dag!

hejhej <3
vi kan ju börja med att natten var jobbig, robin kunde inte somna alls, eller han somnade runt fem på morgonen =/ och jag vaknade till hela tiden, klockan tre gick vi ut och rökte men då började jag bara må illa så jag nästan sprang tillbaka till sängen illamående och kallsvettig.. men robin var jättegullig och låg och höll om mig.. aja det var en jobbig natt för oss båda.
självklart, bara för att jag är helt borta och trött hade vi restaurangkök idag! alltså lagade vi maten till gästerna som bokar bord. Herregud det var stressigt... Jag, agnes och jessica hade fiskstationen och allt skulle vara klart till elva då gästerna kom, det var även våran uppgift att lägga upp maten som skulle ut, nä fyfan det tog på de lilla krafterna jag hade kvar, plus att vi bara fick en kvarts lunch..
så för att vara ärlig orkade jag och agnes inte med slutet... jag städade lite och sen gick vi därifrån..  dagen var inte slut.. vi hade svenska och engelska också.. slutade kvart över fyra!
senare ska jag baka! bilder kommer senare också.. jag har inte något bra motiv att fota.. och jag försöker fortfarande lära mig den där dumma kameran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0