helgen!

provet i fredags gick faktiskt väldigt bra, vi skulle göra matbröd, matpaj och en egen majonnäs som man sen fick göra en dressing av, jag gjorde morot och solrosfröbröd, broccoli och fetaost paj och tillsist en currysås.
var helt slut efter köket men det blev endå fest på kvällen, drog med mig jessica också hihi i början var det väldigt kul trots att jag var så trött, men senare på kvällen blev det en del missförstånd och så men det löste sig, jag och robin gick hem till mig vid ett.
lördag morgon började med en pizza tillsammans med alva och martin. senare på kvällen åkte jag och R till johanna och jonas för att titta på film, "shutter" och jurassic park hihi, tog bussen därifrån tjugo i ett och eftersom bussen hem till oss gick en timme senare så gick vi hem sista biten.
aja nu är det söndag och bara slappdag vi ska snart ner på stan för att köpa subwaymackor!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0