det går bra nu, kompis det går bra nu

sov dåligt inatt, drömde jättekonstiga drömmar :(  hade iaf matte, svenska, engelska, lunch och hotell idag.
jag fick mvg på min svenska novell! och på hotellektionen ska vi jobba två och två för att om 5 veckor göra en guidning i uppsala. alla har fått en "sevärdighet"  jag hamnade med jacqueline, det känns ju super <3 vi ska göra et arbete om gustavianum haha inte för att jag vet vad det är, men om fem veckor lär jag vara expert ;)
både jag och J har ju valt att gå "hotell och turism" i tvåan då ska man tydligen få öva på att guida i en buss, det verkar kul :D
fick även veta att om det här arbetet blir bra kommer jag ha mvg i hotell A som slutbetyg, härligt!
efter skolan gick jag runt på stan en timme med agnes + hennes pojkvän. Hon köpte riktigt snygga jeansleggings och jag köpte ett par shorts och ett linne.
det blir fint i sommar sen, "båttemat" is still in ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0