be my savior, save my world

hur ofta längtar man till söndag? aldrig!

men just den här söndagen längtar jag väldigt mkt till.. För dels har vi påsklov.. men jag och älsklingen åker till sälen med min familj! vi var där förra året också, hur mysigt som helst.. om man räknar bort vissa dåliga saker.. men sånt som hände då kommer inte hända igen, jag vågar inte säga att jag vet det men.. jag tror och hoppas. haha okej ni förstår nog inte vad jag menar, men kanske bäst så ;)
iallafall längtar jag väldigt mycket dit, eller inte själva bilresan, jag hatar att åka bil, kan ta hela historien bakom i ett inlägg efter :) 5 timmar + matpaus på donken.
*önska* bli söndag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0