bara ljudet av ditt hjärta..

Du är min bästa vän. jag delar allt med dig, min säng, mitt leende, mitt liv. att få somna nära dig med dina armar runt mig är det bästa jag vet. när jag ligger ihopkrupen mot dig och lyssnar till ljudet av ditt hjärta känner jag mig trygg. när du tar min hand i din går en rysning genom kroppen. När du säger "jag älskar dig" känner jag hur hela jag lyser upp.
du har nu varit min i mer än ett år och två månader. Ditt första riktigt seriösa förhållande.. vi har gått igenom så mycket, bråk, skratt, gråt, besvikelse och oändligt mycket kärlek.
jag har kommit på mig mig själv att le stort varje gång jag pratar om dig, och varje gång jag träffar dig.
Jag har varit med om mycket innan jag träffade dig, väldigt jobbiga saker. Jag kom ihåg när vi var hemma hos dig i ditt rum, jag låg i din säng och började helt plötsligt gråta, du stängde av datorn, frågade dig fram till vad som var felet genom "nicka/skaka på huvudet frågor" är du fick reda på vad felet var la du dig nära mig och bara höll om mig.
jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. när jag blir sur säger jag väldigt elaka saker och jag mår lika dåligt varje gång, förlåt älskling.
Ella <3 Robin
2 december 2008 träffades vi för första gången, du var så fin! <3
13 januari 2009 blev det du och jag <3
3 februari 2010 gled ringarna ner på våra fingrar
jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0