alice i underlandet

hej sötnosar!

idag orkade jag verkligen inte gå upp ur sängen, mitt rum var iskallt och vem vill då dra av sig ett varmt täcke? efter 10 minuters dragande, gick jag upp.. sminkade mig och klädde på mig, jessica och hennes mamma hämtar mig ju varje morgon så det blir en halvtimmes längre sovande toppen!


kom till skolan och började med ett svenskaprov, vi skulle skriva en insändare om skolk.. det gick helt okej faktiskt efter det var det matte och engelska, jag och agnes satt på en bänk och pratade istället, mycket intressantare :) aja sen lunch och efter det livsmedelskunskap och vi slutade skolan halv två.

åkte in till stan, philip köpte cigg till mig och sen satt jag, jessica, jesper,adam och stoffe på storken. och runt kvart i fyra träffade jag robin och vi åkte hem till mig och pratade lite, sen var han tvungen att åka hem, men vi ska ses imorgon <3

nu snart ska jag duscha efter det blir det efterlyst.




vinter bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0