snart sovdags

ska ju upp hyffsat tidigt imorgon och sola med sandra ;) fast skulle nog hellre somna på en madrass i solen än att bara ligga och vrida och vända på mig, sola är nog det tråkigaste som finns, nästa gång vi åker hem till mig ska jag packa med mig en bok! smart där ella! ;)


tittade de sista 5 minutrarna på fotboll, grekland borde vinna! okej jag är inte insatt alls men ändå haha!

jag och min älskling ska kolla på beck snart har laddat hem massa beckfilmer att mysa till på sommarnätterna!

älskar dig robin <3


godnatt, vi hörs imorgon :)




Kommentarer
Postat av: Jeanette

jag har noll koll på fotboll :)

2010-06-23 @ 11:47:58
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0