nu märker man att sommarlovet börjat!

vaknade ett idag, inte så konstigt efter gårkvällen, började med en liten förfest som jag tyckte var lyckad! lite smått påverkade begav vi oss till ekonomikum, eller jaa några av oss iaf, de andra drog på en fest i gottsunda, träffade massa folk som jag känner så det  var ju trevligt! efter ett bra tag träffade vi på de andra igen och skulle till en fest i stenhagen, men det var väldigt lugnt där så jag och 5-6 andra drog tillbaka till ekonomikum klockan var runt tio i ett då, men det var bara massa poliser där så det var inte värt... så jag och robin drog hem till mig och sov, var hemma vid två ;)


och vaknade som sagt vid ett, snart ska vi ner på stan och käka och sen åka hem till honom,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0