jagvilljagvilljagvill..

ta en sista minuten resa utomlands! överallt på facebook och i bloggar läser man om glada folk som snartsnart ska åka till ett annat land, första sommaren på tre år som inte vi ska åka, vi har inte råd helt enkelt. men det gör inte att jag inte vill! försöker övertala mamsen om att vi ska ta en sistaminuten till grekland eller italien flyg och boende kan man få för knappt 3000, jag menar det är ju ingenting! till och med jag äger ju dom pengarna ;o

jag vill åka de där hemska flygtimmarna för att få känna värmeböljan slå emot en när man kliver ut ur planet
jag vill sitta på en "mysig" turistbuss genom ett skumpigt landskap till ett hotell
jag vill nästan bränna mig i den gassande solen
jag vill gå hand i hand med min älskling på en strand i solnedgången!


jag ska övertala mina föräldrar att åtminstonde en av dom tar med mig och robin på ett flygplan till ett varmare ställe!


grekland förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0