hemma...

ja då har jag kommit hem, hämtade ut biobiljetterna för twilightpremiären och även två biljetter till en förhandsvisning av någon komedifilm som jag och robin ska se på måndag :D

så sitter med en skål vaniljyohurt med färska bär i och kollar på kniven mot strupen. jag har lite smått panik, vet inte vad jag ska ha på mig imorgon! varken på avslutningen eller senare på kvällen, asså jag har fått för mig att jag inte vill vara för uppklädd på avslutningen haha vet inte varför..  har en vit tubtopsklänning som slutar ungefär i mitten av låren och så är hela klänningen spets, ni vet sån där spets som bla H&M har på linnen? aa den, fick inte till någon bra bild.. men det känns som att den är "för fin" haha jag är konstig men..;)

hjälp mig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0