godmorgon..

vaknade tolv idag, jag som hade planerat att ligga ute i solen redan vid elva haha så det kan gå. men aja gårdagen.. det var inte så kul faktiskt, vi var några stycken uppe på ett tak och drack, sen var planen att dra på en fest men inträde var 40 kr och tydligen sög det, så det sket sig.. kvart i tolv gick min och robins sista buss så vid elva åkte alla in till stan och skulle käka på max. halv tolv fick vi våra saker så jag och R tog allt i en påse och skyndar till bussen. men då ser vi att bussen går kvart över tolv istället, jaha det var bara att sätta sig på bänken och börja äta ;)

fick sällskap av en lite dragen man/gubbe på 50 år som började prata med oss om allt möjligt han hade tydligen köpt en lägenhet och firade det ute på en kareoke bar men nu skulle han hem till enköping. ja vi fick veta ganska mycket om man säger så, jag brukar tycka att det är lite obehagligt när fulla äldre ska börja prata med en, men det gick ju bra ändå..

oj klockan är redan över ett... nu ska jag ut och sola!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0