fiskat klart

ja nu är vi hemma igen, eftersom simon har skola imorgon.. aja en fisk blev det och den fick robin upp fast ingen av oss hade en aning om vad det var för sorts fisk, jag tror att det är två olika fiskar som har parat sig och fått den där :D

nu blir det beck! och imorgon väntar en ny dag, om jag kommer upp i tid ska jag lägga mig och pressa! tror robin var sugen på att fiska igen så det kanske blir så också, vi får se helt enkelt!

och jag orkar faktiskt inte med folk som kommenterar att "hej jag är med i en tävling här och där rösta på mig" för jag vill ha ris/ros om min blogg inget spam om att ni är med i tävlingar. tyvär.


aja godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: sofie

snygg header du har,

2010-06-29 @ 00:02:51
URL: http://sofienilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0