bion!

träffade ju ellen, salladsstället vi skulle äta på var stängt för renovering, typiskt! så det blev max istället haha ;) sen tog vi en slush en liten tradition vi två har.. aja sen kom sandra och vi gick till bion. filmen var sjukt bra, den bästa hittils tror jag, längtar tills fyran kommer ut!

riktigt bra var den, när den var slut sprang sandra till sin buss men jag missade min, så ringde robin och han och grabbarna kom och hämtade mig, de hade varit och fiskat tror jag.. iaf medans jag väntade på dom var det en alkisgubbe som satt och stirrade på mig och sen blev jag förföljd av tre grabbar. panik som jag fick gick jag till en taxi och frågade chaffisen om jag kunde få stå där tills killarna hade gått förbi haha... sen kom äntligen min skjuts och nu är vi hemma, jag är riktigt trött så ska väl sova nu snart

hörs imorgon! <3

Kommentarer
Postat av: frida

Har du lust att vara med och tävla om att bli veckans blogg?

Anmäl dig då här >http://umeflikkaa.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-2.html#comment

Lycka till :)

2010-07-01 @ 02:55:17
URL: http://umeflikkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0