vaken?

jo det är iaf jag.. hade väl egentligen tänkt sova snarast men det verkar ju inte bli av pga av att robin drog hit sin kompis och dom lär sitta och spela hela kvällen tack så mycket för det :)

jag sitter och kollar på desperate housewives men tog en paus för att blogga. ;)


och nej jag kan inte sova för vi är i det "lilla" huset där det inte finns någon dörr mellan sovrum och vardagsrum.. och de kör ett pangpang spel.. någon som kan skicka hit ett par öronproppar kanske?


jahaa vad finns mer att säga hmm.. imorgon ska vi åka hem till mig igen och på måndag åker vi med min familj till sälen i en vecka ungefär, det ska bli mysigt men konstigt att se fjällen utan snö haha ;)
ska försöka blogga därifrån om min dator är hel.. den har börjat låta väldigt konstigt.. men robins pappa ska kolla på den imorgon, förhoppningsvis är det bara fläkten eller något som är dammigt, håll tummarna för mig ;)

ska fortsätta kolla på DH nu.. vi hörs imorgon puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0