umeå

ja nu sitter jag här i rummet mamma hade när hon var yngre och bodde hemma. jag ville inte sova i "den stora sängen" utan robin, det skulle bli för tomt!

aja skulle ta bussen till station vid kvart över två, på väg till busshållplatsen kommer mamma på att hon glömt sin mobil så hon går tillbaka för att hämta den, jag och lisa fortsätter gå, mamma hittade inte mobilen och vi missade precis bussen, av en slump stod en taxi på andra sidan gatan, så gick dit och frågade om den var ledig, och det var den haha! så det blev en taxifärd till stationen!

framme på arlanda checkade vi in och hade en timme kvar innan flyget, mötte våran kusin som skulle med sen gick vi och tog en pizzaslice på pizzahut!

på flyget var det en unge som skrek, varför tar man med småbarn på flyg?!

mormor hämtade oss och påväg hem åkte vi förbi frasses där jag och robin åt förra året, minnena blev jobbiga.. samt när vi kom hit och gick in i huset. stor saknad!

vi får se hur veckan utvecklar sig, just nu verkar det vara på den dåliga sidan.

har gjort en ny kategori där alla inlägg från den här veckan hamnar!
puss

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vore jätte snällt om du skulle vilja rösta på mina skor! Alla som röstar får en länkning på min blogg. Och glöm inte att kommentera att du har röstat om du röstar. Tack på förhand!



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=9bmJsnitnWRWI1agmAKNLbQkPdVIcNuZmUiS8EBjYT4gHSArSI5b



2010-07-19 @ 21:51:33
URL: http://emilialaarsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0