nu är jag tillbaka!

åkte hem till mig igår, åt god mat och kollade lite på fotboll, sen blev det twilight, lika bra som vanligt! vaknade tidigt idag för att det var som en jävla bastu i mitt rum. robins pappa kom och hämtade oss, han skulle ha något på IKEA, men det fanns inte, inte heller på rusta. men så hittade han det han skulle ha på biltema... jag och R fick vara hundvakt vid bilen så inte hunden han hade med sig skulle dö av värmeslag, skönt hade inte orkat gå in och ut ur de dör affärerna haha ;)

aja åkte iaf hem till honom när vi var klara, höll på att somna i bilen ;)
väntar på mat nu, är så jävla hungrig!

robin håller på att fixa en tv så vi kan kolla på finalen i fotboll idag, jag håller på spanien.. bara för att pappa och robin inte gör det hihi! nä men dom förtjänar att vinna :)

kollar ni fotbollen?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0