ensamt och kallt

har legat jättekonstigt på min kudde tre dagar i rad nu så jag har så sjuukt ont i nacken! sen eftersom att jag inte sov speciellt bra inatt så var jag trött vid nio. pensionen nästa? har iaf suttit och kollat på paradise hotel som precis slutade. Nu kollar jag lite på Scrubs. men det är snart dags att sova eftersom att det är skola imorgon. Jag hoppas att jag faktiskt kan få sova "på riktigt" inatt, jag måste få sova om jag ska orka skolan!

men jag sover dåligt utan Robin jag vet inte varför men så fort jag känner hans närhet försvinner allt dåligt och alla mardrömmar bara slutar. Igår natt sa han åt mig att låsas att min kudde var han.. men: kudden kramar inte tillbaka, kudden snor inte täcket, kudden snarkar inte eller lägger sin arm runt än när man flyttar närmare. Det är inte samma sak. även om jag bara har en 90-säng känns det ändå som att den är stor när man är själv. Jag tycker inte om att vara själv. Utan honom känner jag mig inte trygg. jag älskar honom.




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0