firade ett år igår.

ja och min pojkvän firade som sagt ett år igår. Först var det skola på morgonen. jag slutade halv två och R halv fyra så jag satte mig på storken med jessica agnes philip jesper och alex ett tag medans jag väntade på honom. När vi kom hem till mig somnade R haha gulligt. Vid sex gick vi ut och åt. Han åt plankstek och jag åt fetaost fylld fläskfilé riktigt gott. Där satt vi kanske en timme. sen gic vi och möta upp alva och martin, dom skulle käka pizza och vi skulle till ica, där vi köpte en dricka och en ben&jerrys glass! riktigt mumsigt.. Vi satte oss i min säng med glassen och tittade på "två tigerbröder" hur gullig film som helst, rekommenderas verkligen! Och efter det kollade vi på "sommaren med Göran" sen blev det prata och sova.

Jag hade egentligen sovmorgon idag men det hade inte han så jag fick gå upp 7 och väcka honom halv åtta försvann han iväg till bussen.

mysig dag/natt med min älskling.

Idag somnade jag om och sov till elva fast jag hade ställt klockan på tio -.- bussen gick halv tolv så det var bara att sminka sig, klä på sig och gå ut haha. hade bara två lektioner idag och sen blev det såklart storken! jag säger ju det. vi blir stammisar!

nu ska jag hoppa in i duschen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0