ett gott skratt förlänger livet

Hallå alla små bloggläsare!

Idag var en rolig dag, iaf efter skolan haha men det kommer jag till. dagen började med sovmorgon, iofs vaknade jag tio över sju av att min mobil ramlade ner bakom sängen. så ligger i typ tjugo minuter halsovandes och försöker känna efter om jag hittar den med handen. såklart gör jag inte det. bestämmer mig för att somna om men tio minuter senare var det dags att gå upp.. j*vla mobil!
första lektionen var hotel, vilket jag tycker är väldigt kul faktiskt. även om vi inte gör värsta roliga grejen just nu. sen hade vi idrott, halva tiden gick åt till att planera vad vi ska göra på lektionerna fram till sportlovet. nu är det såhär att på fredag (då vi också har idrott) slutar vi 16.10 och det känns ju inte jättekul. men våran idrottslärare är så bra så han föreslog att vi förlänger torsdagslektionen en halvtimme så skiter vi i fredgastimmen! Tycker jag låter som en väldigt bra, för då slipper jag få skolk på fredagar haha (a). När vi pratat klart fick vi göra vad vi ville. jag valde inlines haha jag var bäst såklart.. eller nja om man är bäst om man typ tar stöd av väggen för att komma framåt?

lunch sen, äcklig korv. vad är grejen med skolor, typ gråblaskig korv? mums! eller?`

efter det, hygien som blir till ett roligt ämne tack vare våran urgulliga lärare Åsa haha alla tycker att hon är hur bra som helst.
slutade skoldagen med matte, man fick gå när man var klar.

som vanligt nuförtiden, blev det storken efter skolan, fortfarande jag, jessica,jesper och filip till en början. sen anslöt Kg, Stoffe och Granen. haha vi hade hur roligt som helst, satt och skrattade en väldigt stor del av tiden. där satt vi från tre till helv sex. Sen fick jag skjuts av jessica och hennes mamma hem.
jag tror vi kommer sluta som stammisar på café storken under den här terminen!

haha oj långt inlägg!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0