andra dagen!

imorse hade jag verkligen ingen lust att gå upp! Shit vad jag var trött. Tydligen så hade mamma kommit in vid kvart i sju och frågat om jag skulle få skjuts idag. och jag hade svarat: nej buss! hon gick och duschade och kom sen in fem över sju igen och sa att jag hade bråttom för bussen går ju halv.

jag
: men jag får ju skjuts.
hon: men du sa att du skulle ta bussen.
 jag: nej när sa jag det?
 hon: tjugo minuter sen... 
jag:
jaha där ser man.. men jag får skjuts!

som ni ser, helt borta haha! skolan gick bra iaf, även om det var lite svårt att koncentrera sig. idag har vi vårat tråkigaste ämne, livsmedelskunskap, ja det handlar om alla slags hmm råvaror? Typ lökar, kål, sallader osv.. det finns typ 20 olika sallader intressant va :D eller inte..  Just nu håller vi på med citrus som det också finns typ 40 olika sorter av. vi ska jobba två och två med ett arbete som ska vara minst 5 sidor *jubel och applåder?*       och jag har väl kanske fått ig på 3 läxförhör (man måste ha alla rätt för godänt) som jag tydligen måste göra om? ööh nejtack tror du jag bryr mig om några kålhuvuden. jag ska inte ens bli kock så det ämnet skiter vi i haha!

okej nog med information om mitt värsta ämne! Efter skolan var jag,jessica,jesper och filip på storken igen. det är väldigt mysigt att sitta där och prata. sitter och skrattar väldigt stor del av tiden! Efter ett tag kom granen också men nästan precis då skulle jag träffa Robin som slutat skolan så jag gick därifrån och jag och robin åkte hem till mig. 5 gånger fick jag gå och göra macka till honom för att han var hungrig haha! Så kom mamma hem med pizza, alla tog en calzone, jag åt typ en fjärdedel haha.

vi två låg väl och myste och fortsatte kolla på vintergatan, han satte sig på bussen vid åtta och försvann hem till sig.

Jag tittar lite på american pie och håller på att somna, precis som igår är jag trött som f*n.

det var allt för mig
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0