10-01-02

haha vad fult det ser ut att skriva det nya året x)
aja man lär sig väl!

Blev inget skrivet igår vaknade runt två och sen blev det film i stortsett hela dagen. Somnade runt fyra och vaknade vid två idag också hehe!

Som ni säkert förstår sitter jag fortfarande hemma hos robin. Det blir väl film idag också, som vanligt hehe.

jag vill gå på bio, skulle ha gått med sandra igår på avatar man varken jag eller R hade pengar. Tydligen så missade vi något riktigt bra, menmen vi får väl se den snart vi också.

Nästa gång jag åker hem kommer troligtvis jag och pappa åka och kolla på en systemkamera! Har velat ha en jättelänge så hoppas jag får en hihi.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0