wolfman

vad kan man säga.. den var inte speciellt bra och "varulven" asså han hade kunnat vara läskig om han inte hade haft kläder och var helt hårig i ansiktet.. så nej, den var inte värd att lägga pengar på! se inte wolfman   nästa helg blir det bio igen tror jag haha, alice i underlandet 3d, verkar sjukt bra!

kom hem vid tolv igår satt lite vid datorn och sen kollade jag och robin på pongo, jag somnade efter tjugo minuter haha, vaknade tolv idag, känns ju lagom bra när skolan börjar igen imorgon...

aja hoppas att jag får tillbaka min dator idag, så jag kan lägga in mina bilder! har fått fler besökare nu och då vill jag ju ärna ha lite bilder att visa upp, om ni hänger med tills på måndag kväll kan jag nog lova att ni får bilder då!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0