sportlov!

men jag tänker nog inte sporta, det orkar jag inte haha! Ska vara med min älskling, vi ska på bio och annat mys. sen blir det kanske bowling någon dag också, men det är ju typ sport? (a)

Igår var vi ju lediga, då åkte jag hem till jessica! Vi hade riktigt kul, jesper och adam var där också, vi sjöng singstar, vi tjejer vann varje gång såklart hihi. så spelade vi dansspel på wii det är sitkul, och så örde vi wii sport. jessica vann på bowling hela tiden, men det var bara tur :)  (bilder kommer)

aja idag hade vi hygienprov på morgonen, vi hade pluggat in 35 frågor, det var tio frågor på provet och typ ingen stod med i häftet med 35 frågor haha. men det gick faktiskt väldigt bra! efter det hade vi kök och då jobbade jag ihop med jessica, vi gjorde parfait, glass, brysselkex och vi två gjorde även maränger, eftersom vi bev klara snabbt.

träffade robin när han slutade, gick och köpte en present till min mamma som fyller år på söndag! Sen åkte vi hem till honom och nu sitter vi här vid varsinn dator och är osociala haha!

på tisdag ska jag följa med när agnes hjärtat ska tatuera sig, och även beställa tatueringstid själv (igen) och den här gpngen ska det bli av!

aja skriver någon gång då och då under sportlovet, ni får väl gå in på bloggen och spana helt enkelt ;)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0