ska det här bli en fotoblogg nu?

fick ju min systemkamera i fredags, det är kul att ta fina bilder hihi, så det kommer nog komma mycket fler bilder här nu..

åkye hem till robi när han hade slutat och vi kollade på lets dance och sen sherlock holmes men jag somnade efter hälften av filmen hehe.. men jag såg klart den imorse iaf..

nu sitter jag och kollar på 16 and pregnant medans robin sitter vid sin dator och skriker. Tror det är mat snart så jag uppdaterar senare, då ska jag lägga in mina första bilder i datorn och lägga upp någon/några här.. det kanske blir fler än ett inlägg eftersom robin sa att han skulle "spela hela natten"

Jag ska iaf kolla på melodifestivalen sen när det börjar.

vad har ni gjort i helgen?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0